Super Charge Xtreme N.O
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

Super Charge Xtreme N.O

اثرات مثبت
کمپاني سازنده در مورد اين محصول به افزايش سايز عضلات، افزايش قدرت و افزايش انرژي اشاره کرده و به عبارت ديگر هيچ يک را قلم نيانداخته و اين مکمل را هم براي ورزشکاران رشته هاي قدرتي و هم براي ورزشکاران رشته هاي زيبايي مناسب دانسته است.
افزايش قدرت و انرژي
کمپاني سازنده همچنين از افزايش محسوس قدرت و انرژي و از دم و پمپاژ شديد عضلاني با مصرف همان دز اول خبر داده است و با توجه به اينکه اين سري مکمل ها اثراتي آني دارند اين ادعا را تا حدود زيادي مي توان قابل قبول دانست.
افزايش آني انرژي
گفته مي شود و يا به عبارت بهتر ادعا مي شود که شما 15 دقيقه پس از مصرف اين مکمل، انرژي مضاعف محسوسي در بدن خود حس کرده و تمريني که خواهيد کرد بسي متفاوت تر از آني خواهد بود که بدون مصرف اين مکمل داشتيد و با توجه به اثراتي که از اين سري مکمل ها ديده ام تصور مي کنم اين ادعا ادعايي قرين با واقعيت باشد.
آرژينين
از ديگر ويژگي هاي اين محصول مي توان به بالا بودن محتويات آرژينين آن اشاره کرد و حتما مي دانيد که يکي از اساسي ترين فاکتورهاي لازم براي ترشح هورمون رشد همين اسيد آمينه بوده و وجود مقادير کافي از اين اسيد آمينه به دم انداختن بدن و به پمپاژ خون به درون بافت هاي عضلاني نيز کمک مي کند و از اين رو اين اسيد آمينه در حقيقت يکي از اصلي ترين اجزاي سازنده اين سري از مکمل ها بوده و هست.
clip_image002.jpg
مقرون به صرفه
از ديگر محسنات اين مکمل مي توان مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد به اين معني که کمپاني سازنده ادعا مي کند که هر بسته از اين محصول براي 50 جلسه تمرين کفايت مي کند.
شايد کساني که اوضاع مالي خوبي دارند اين خصيصه را چندان مهم ارزيابي نکنند چون پرداخت اين مبالغ براي اين افراد کار دشواري نيست ولي کساني که از نظر مالي بنيه خوبي نداشته و با اين وجود از لذت پمپاژ خون در عضلات هم نمي توانند صرف نظر کنند يقينا به اين مهم اهميت خواهند داد.
نيتريک اکسيد
مصرف اين مکمل باعث بالا رفتن محسوس ميزان نيتريک اکسيد در خون مي شود و همين مسئله نيز رگ ها را شديدا فعال کرد و خون رساني به بافت ها را تشديد مي کند.
زماني که خون رساني به بافت ها تشديد شد از يک سو جريان مواد غذايي به بافت ها بهتر و سريع تر انجام خواهد شد و از سوي ديگر دم بدن به خوبي در حين تمرين حاصل خواهد شد.
گفته مي شود که با مصرف اين مکمل افزايش محسوس قواي ذهني و تقويت اراده و تقويت فرد از نظر رواني نيز دور از از انتظار نخواهد بود.
کوکتل
در مورد تقويت قدرت اعتماد به نفس و در مورد افزايش خود باوري من معمولا از ترکيب آسپرين و افدرين و کافئين در دزهاي حساب شده استفاده مي کنم. به گونه اي که قبل از رفتن به زير وزنه هاي سنگين و قبل از آغاز سخن راني در سمينار و در موارد مشابه که معمولا استرس مستولي مي شود از اين کوکتل استفاده مي کنم ولي با توجه به ممنوعه بودن افدرين و با توجه به اينکه امروزه دسترسي به نوع اصل اين دارو نيز دشوار شده است شما از همين مکمل هايي که در اين ستون تشريح مي شود استفاده کنيد و دور و بر داروهاي غير مجاز نچرخيد! 
رفع خستگي
کمپاني سازنده در مورد اين محصول گفته است که براي کم کردن از ميزان خستگي که در طول روز مستولي مي شود و همين مسئله نيز از کيفيت تمرين مي کاهد نيز مي توان از اين مکمل بهره گرفت.
افزايش محسوس قدرت
در برخي موارد برخي از افراد با استفاده از اين مکمل حتي افزايش محسوس قدرت بدني را نيز گزارش کرده اند و کمپاني سازنده نيز در مورد افزايش محسوس قدرت در نتيجه مصرف اين مکمل خبر داده است.
بديهي است وقتي جريان خون به بافت هاي عضلاني تسهيل و تشديد مي شود و مواد غذايي بهتر از قبل به بافت رسيده و مواد زايد نيز به خوبي از اين بافت ها دفع مي شود افزايش محسوس قدرت نيز حاصل خواهد شد.
حجم خشک توده عضلاني
کمپاني سازنده در مورد افزايش حجم خشک توده عضلاني و در مورد افزايش ساز عضلات در نتيجه مصرفر اين دارو نيز صحبت کرده است و اين مسئله را شايد بتوان امري قابل تحقق دانست ولي يقينا اين اثر در نتيجه تاثير مستقيم و آني اين مکمل نبوده و در نتيجه بالاتر رفتن کيفيت تمرين و در نتيجه بهبود خون رساني به بافت ها و به مرور زمان حاصل مي شود.
تسريع ريکاوري
همچنين گفته مي شود که با مصرف اين مکمل تا حدود زيادي مي توان ريکاوري ناشي از پرداحتن به تمرينات سنگين و شديد را نيز تسريع کرد و با توجه به اينکه اين مکمل با تشديد خون رساني به به بافت ها رابطه مستقيم دارد اين اثر را نيز مي توان اثري قابل تحقق دانست.
فاز اول
اين فاز در حقيقت فاز پمپاژ خون و افزايش سطح انرژي است که قبل از آغاز تمرين عملي مي شود و به بهبود کيفيت تمرين کمک مي کند.
Methylxanthines
در ابتداي کار Methylxanthines وارد عمل شده و انرژي مورد نياز براي پرداختن به تمرينات سنگين را آززاد مي کند و گفته مي شود که با آزاد شدن اين ماده فرد از نظر رواني نيز انرزي مضاعفي حس مي کند.
Pikatropin
اين ماده در حقيقت براي تشديد خون رساني به درون بافت هاي عضلاني در بدنه اين مکمل جاي داده شده است و خستگي ذهني و مغزي را نيز کاهش مي دهد.
Nitrous Malate
نوعي آرژينين است که براي پمپاژ خون تهيه ديده مي شود و افزايش محسوس جريان مواد غذايي به درون بافت هاي عضلاني نيز با مصرف اين ماده ديده مي شود.
Taurine
کمپاني سازنده از اين ماده به عنواني نوعي حجم دهنده قوي بافت هاي عضلاني ياد مي کند و گفته شده است که در بدنه اين مکمل از اين ترکيب نيز بهره گرفته شده است.
N-Acetyl-L-Glutamine(NAG)
اين ترکيب نيز در حقيقت نوعي گلوتامين است که ذخاير گليکوژني را در بدن تقويت کرده و به افزايش حجم سلول هاي عضلاني نيز کمک مي کند.
فاز دو
اين فاز که در جريان تمرين عملي مي شود در حقيقت فاز قدرت و استقامت است به اين معني که استقامت شما براي تحمل فشار طولاني مدت تمرين افزايش يافته و در جريان تمرين نيز قدرت بدني شما افزايش محسوس را نشان مي دهد.
Di-Creatine Malate
نوعي کراتين است که در آن ماليک اسيد نيز افزوده شده است و از اين ترکيب براي افزايش قدرت در حين تمرين بهره گرفته شده است.
Beta-Alanine/ L-Histidine
از اين ترکيب براي نرمال کردن اسيديته و قلياي محيط توده هاي عضلاني استفاده شده است و لازم به ذکر است که بالانس کردن ph اين محيط امکان طولاني تر کردن جلسات تمريني را براي شما فراهم مي کند.
Vinitrox
اين ماده در ترکيب با آرژينين به بهبود کيفيت کار اين ماده در بدن کمک کرده و پمپاژ برتر خون و افزايش توليد نيتريک اکسيد و کاهش توليد اکسيدان ها را محقق مي سازد.
فاز سه
اين فاز که پس از انجام تمرينات عملي مي شود در حقيقت به ريکاوري پس از تمرين کمک مي کند و حتما مي دانيد که داشتن تمرين سازنده منوط به کامل شدن ريکاوري خواهد بود.
Humanofort
از اين ترکيب براي افزايش ترشح تستوسترون و براي هر چه کوتاه تر کردن مدت زمان ريکاوري استفاده مي شود و البته کمپاني در ادامه به افزايش ترشح فاکتورهاي رشد شبه انسولين و ديگر موارد اشاره مي کند که اين ادعاها را مي توان به پاي تجاري بازي و استفاده از نام اين سري از فاکتورهاي براي رسيدن به فروش بيشتر دانست وگرنه اين مکمل و يا هر مکمل ديگري که به صورت مجاز توليد و عرضه مي شود ميکروسکوپي تر از آن است به گرد پاي اين فاکتورها برسد.
فرم دارويي
اين مکمل در بسته بندي هاي 800 گرمي و در سه طعم مختلف توليد و روانه بازار شده است و قيمت آن در بازارهاي جهاني در حدود 39 دلار است.
سروينگ
کمپاني سازنده هر سروينگ از اين مکمل را شامل يک کاپ يا معادل 16 گرم دانسته است و ادعا مي کمند که همين مقدار از اين مکمل برادي يک وعده کفايت خواهد دکرد.
دستور مصرف
بسته به شدت تمريني که در پيش رو داريد مي توانيد يک الي دو پيمانه از اين مکمل را با آب مخلوط کرده و 15 دقيقه قبل از تمرين آن را ميل کنيد.
هشدار
توجه داشته باشيد که مصرف اين مکمل بايد به صورت معده خالي صورت بگيرد و در صورتي که اين مکمل را با معده پر ميل بکندي از اثر اين مکمل به نحو محسوسي کاسته خواهد شد.
بيخوابي
معمولا افرادي که اين مکمل را نزديکي خواب شبانه مصرف کرده و يا در مصرف آن افراط مي کنند دچار بي خوابي و يا اختلال در خواب مي شوند و از اين رو افرادي که سابقه اين مشکلات را دارند به هشدارهاي لازم بايد توجه کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:ایزوله دایماتیز,ISO,100,پروتئین,Mass XXplosion ,مکمل بدنسازی,مکمل ورزشی,پروتئین بدنسازی,کراتین,کربوهیدرات,کربو,پرورش اندام,تستوسترون,گلوکوکورتیکوئیدها,نسبت تستوسترون به کورتیزول,هورمون استروئیدی,کورتیزول,گنادوتروپین,مقالات ورزشی,مقالات تخصصی,مقالات عمومی,مقاله,تحقیق,احمدلو,مسعود احمدلو,باشگاه احمدلو,باشگاه کاراته,کاراته,کاراته قم,کاراته استان قم,سنسی احمدلو,سنسی مسعود احمدلو,برترین مربی,مربی برتر,مکملهاي غذايي,چربي سوزي,کبد,گلوتامين,پروتئين,آمينو اسيد,آنتي کاتابوليک,اکسيداسيون,استقامت بدني,تقويت سيتم ايمني بدن,تشديد سنتز پروتئين در عضلات,ريکاوري,rda,قدرت مکمل,چربي سوزي,پروتئين,آنابوليسم,رژيم,فنيل افرين,لوسين,ليزين,متيونين,چربي سوزي,هيستيدين,والين,کاتابوليسم,گلوتامين,گلوتاميک اسيد,گليسين,پرولين,آلانين,آمينو,آرژي نين,آسپارتيک اسيد,اورني تين,ايزولوسين,تيروزين,تائورين,ترونين,تري پپتيد,تريپتوفان,سيس تين,سيس تئين,سرين,شاخه اي,,, ,
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 2072
بازدید کل : 642435
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل